RSS-linkki
Kokousasiat:https://toivakka.fi:443/poytakirjat/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetingitems&show=30
Kokoukset:
https://toivakka.fi:443/poytakirjat/cgi/DREQUEST.PHP?page=rss/meetings&show=30
Tarkastuslautakunta
Pöytäkirja 04.04.2024/Pykälä 15
Edellinen asia | Seuraava asia | Muutoksenhakuohje Kokousasia PDF-muodossa |
Tarkastuslautakunnan toiminnan organisointi
Tarltk 04.04.2024 § 15
72/00.01.02/2024
Valmistelija puheenjohtaja Juha Juusela, 040 552 4582
Tarkastuslautakunnan pöytäkirjanpitäjän työsuhde on päättymässä Toivakan kuntaan kevään aikana. Pöytäkirjanpitäjä on huolehtinut pöytäkirjan pitämisestä kokouksen aikana (kokouksen sihteerin tehtävät), kokousten yleisestä järjestelyistä ja sidonnaisuusrekisterin ylläpidosta.
Tarkastuslautakunta organisoi sisäisen toimintansa uudelleen siten, että sen varsinainen jäsen huolehtii kokouksen aikaisesta pöytäkirjan pitämisestä. Kunnan työntekijää käytetään vain teknisenä avustajana tietojen syöttämiseen kunnan tietojärjestelmiin kokouksen ulkopuolella.
Uusi menettely seuraavasta kokouksesta 3/2024 alkaen:
Puheenjohtaja laatii esityslistan, jonka hän lähettää tekniselle avustajalle tietojärjestelmään syötettäväksi ja julkaistavaksi.
Lautakunnan keskuudestaan valitsema pöytäkirjanpitäjä kirjaa kokouksen aikana pöytäkirjaan kirjattavat asiat. Puheenjohtaja ja pöytäkirjanpitäjä yhdessä tarkistavat pöytäkirjaluonnoksen ja toimittavat sen tekniselle avustajalle tietojärjestelmään syötettäväksi ja edelleen puheenjohtajalle, pöytäkirjanpitäjälle ja pöytäkirjantarkastajille tarkastettavaksi ja sähköisesti allekirjoitettavaksi sekä allekirjoitusten jälkeen julkaistavaksi.
Tekninen avustaja vastaanottaa paperiset ja sähköiset sidonnaisuusilmoitukset ja toimittaa ne puheenjohtajalle. Puheenjohtaja esittelee ilmoitukset lautakunnalle. Lautakunnan hyväksynnän jälkeen tekninen avustaja julkaisee ilmoitukset tietojärjestelmässä.
Tekninen avustaja huolehtii puheenjohtajan pyynnöstä kokousten valmistelusta, kuten tilavarauksista, kutsujen lähettämisestä yms. osallistumatta itse kokouksiin.
Esittelijä Puheenjohtaja
Päätösehdotus Tarkastuslautakunta
1) hyväksyy toimintatavan muutoksen
2) valitsee keskuudestaan pöytäkirjanpitäjän
3) nimeää kunnan henkilöstöstä teknisen avustajan joka huolehtii asiakirjojen ja sidonnaisuusrekisterin teknisestä hoidosta
Päätös Asia palautettiin uudelleen valmisteluun.
Edellinen asia | Seuraava asia | Muutoksenhakuohje Kokousasia PDF-muodossa |